23 ramadan - moreh besday afeef!

SELAMAT HARI LAHIR AFEEF!!
semoga selamat segalanya dunia dan akhirat dan semoga disejahterakan hidup dengan keberkatan dan keredhaanNYA..
mak sayanggggg afeef :)

ok..since kitorang tak buat proper kenduri atau celebration wutsoever, kitorang masak je untuk moreh surau amanputra. pilihan menu, stew daging dan kawan-kawannya...sejak puasa ni blom ade yang buat stew, ade yg dah ngidam tu..i know *wink*
stew daging dgn roti bawang putih, kuih serimuka dan teh longan

stew daging

serimuka pulut hitam

air teh-o longan
Posted by Picasa

ni plak utk dibawa ke surau, satu utk perempuan n satu untuk jemaah lelaki

serimuka baru dipotong

dah siap susunnnn...:)

stew dlm tong..air teh longan pun dah siap
tunggu boss datang amik lepas witir
Posted by Picasa

2 comments:

Kacip_Fatimah said...

Afeef!!!!!!!!!!
hepi bday yea..semoga Allah limpahkan rahmat dan pelihara afeef selalu..dengar cakap mak yea..jgn noti-noti tau! ekeke..

psst..serimuka dgn hang kan nin mmg tak dpt dipisahkan!

Simposium said...

happy birthday afeef... semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki,Besar nanti insya Allah jadi anak yang soleh. untie tak sempat nak beli hadiah untuk afeef lagi, nanti ada masa nanti untie bagi...

You are not permitted to reproduce these blogs in any form without the blog owner's consent. However, links, pings, shares and retweets are gratefully allowed with credit to the blog. Thank You! Copyright © 2008 - c a n g k i r B i r u - is proudly powered by Blogger
Dilectio Blogger Template